'Ik heb sindsdien geen frisdrank meer gekocht'
'Ik was al langer bezig met het drinkwater op ons containerschip. Een paar keer uitgesteld, maar toen toch maar een monster laten nemen en dat was niet best; te veel legionella. Via collega’s gehoord over Pure Water en gelijk gebeld met Jan met de vraag; hoe gaan we dit aanpakken? Het systeem dat we hadden op ons schip was bij de bouw low-budget opgezet en niet capabel voor zijn taak. Toen we in september aan wal lagen voor reparatie heeft Pure Water een compleet nieuw systeem geïnstalleerd, inclusief nieuwe tappunten en osmose-apparatuur. Dat ging top, niks aan de hand! Ik ben blij dat ik het gedaan heb; iedereen heeft het over de smaak van Spa Blauw en het is nog waar ook. Ik heb sindsdien geen frisdrank meer gekocht! Ook het personeel is er enthousiast over. Bij Pure Water staat service hoog in het vaandel, heb ik al gemerkt toen er een lamp kapotging. Kijk, je hebt de verantwoordelijkheid over je personeel, dat hoort gewoon bij de professionalisering in de binnenvaart. Dat hebben we nu goed voor elkaar met veilig en lekker drinkwater.'